Бесплатный звонок 0 800 400 807

Гарантия и обмен

Дбаємо про те, щоб ви отримували товари максимальної якості. Гарантія на продукцію в інтернет-магазині ochki.kiev.ua та наших оптиках регулюється законодавством.

Гарантія на сонцезахисні окуляри та оправи

За умови правильної експлуатації надаємо гарантію терміном 6 місяців на сонцезахисні окуляри та оправи.

Гарантія не поширюється на випадки пошкоджень внаслідок:

  • зносу після закінчення терміну гарантії

  • порушення правил користування або недбалого користування

  • самостійного ремонту або заміни лінз чи частини оправи

Гарантія на оптичні лінзи для окулярів

Гарантія на оптичну лінзу поширюється на її покриття та діє протягом 6 місяців.

Гарантійним випадком не вважаються механічні, температурні чи хімічні пошкодження лінз, що відбулися в ході обробки або повсякденної експлуатації. 

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005: оптичні лінзи поверненню та обміну не підлягають.

Гарантія на контактні лінзи та засоби з догляду (контейнери, розчини, краплі)

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005 року (пункт 16): контактні лінзи, засоби догляду за ними і розчини, належать до лікарських засобів і предметів санітарії та гігієни, тому поверненню та обміну не підлягають.

Повернення або обмін товару

У момент отримання посилки на відділенні Нової пошти обов’язково перевірте посилку та огляньте товар.

Якщо товар вам не сподобався або не підійшов — зворотна доставка відбувається за рахунок покупця. Якщо таке повернення клієнт відправляє за рахунок компанії, вартість доставки буде вирахувана із суми для повернення.

Зворотна доставка оплачується компанією тільки у випадку, коли товар має дефект.

Умови, за яких можуть бути здійснені повернення або обмін:

  • Не порушений товарний вигляд продукції.

  • Не пошкоджена упаковка.

  • Наявні всі комплектуючі (наприклад, чохол та серветка для окулярів тощо).

Повернення товару здійснюється за допомогою компанії Нова Пошта. З моменту замовлення та отримання нами повернення має пройти не більше 14 днів.

Умови обміну бракованих контактних лінз:


  • Виявлено явний заводський брак лінз.

  • Збережено оригінальні блістери.


Лінзи потрібно покласти в контейнер з розчином, додати до посилки блістери і відправити Новою Поштою (доставку оплачує відправник).

Після лабораторного аналізу і підтвердження заводського браку — буде зроблено обмін лінз.


Для повернення товару звертайтесь за номером 0 800 400 807, або пишіть в будь-який мессенджер.

Після того, як ми отримаємо товар та переконаємося, що він у належному стані, ми повернемо вам гроші на номер банківської картки або Новою Поштою. Повернення приймається та обробляється протягом 1–3 робочих днів. Кошти покупцеві повертаються лише після обробки повернення.

Для здійснення обміну необхідно:

  1. Відправити товар назад Новою поштою (доставка за рахунок покупця).

  2. Ми отримуємо й обробляємо ваше повернення (1–3 робочих дні).

  3. Після того, як ми отримаємо товар і переконаємося, що він у належному стані, ми передзвонимо вам та запропонуємо замовити на сайті товар, який ви обрали в якості обміну.

  4. Після оформлення на сайті нового замовлення ви отримуєте новий товар Новою поштою.

У ситуації, коли при обміні вартість товарів відрізняється:

  • якщо ціна нового товару менша: різницю в ціні ми компенсуємо на банківську картку до 3 робочих днів;

  •  якщо ціна нового товару більша: ви сплачуєте різницю при отриманні нового замовлення на Новій Пошті;

  • можливо повна компенсація вартості товару, а потім нова оплата обмінного товару.

Залишилися запитання?

Зателефонуйте нам 0 800 400 807 або замовте Зворотній дзвінок
або напишіть info@ochki.kiev.ua