breadcrumbs_revolution_theme

Цінуємо ваш час, тому робимо покупки на нашому сайті приємними та простими. Додайте товари в корзину та вказуйте бажаний спосіб оплати та доставки. Наш менеджер перетелефонує вам з 10:00 до 20:00, щоби уточнити деталі замовлення та доставки. 

Як оплатити замовлення?

    • безготівково — менеджер при оформленні замовлення повідомить номер рахунку, який можна буде сплатити у будь-якому банку.
    • безготівково карткою через сервіс LiqPay
    • готівкою або картою при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти
    • готівкою або картою при самовивозі замовлення із обраної оптики Ochki
    • готівкою при отриманні замовлення у кур’єра

    Доставка на відділення

    Відправимо ваше замовлення на відділення Нової Пошти, яке ви вкажете при оформленні замовлення.

    Протягом трьох робочих днів (залежно від регіону) посилку буде доставлено на відділення в межах України (крім тимчасово окупованих територій та АР Крим). Посилку зручно відслідковувати за номером накладної на сайті Нової Пошти.

    Пам’ятайте, що у відділеннях посилка зберігається безкоштовно протягом 5 робочих днів (з дня надходження посилки на склад, не враховуючи неділі та святкові дні).

    Вартість доставки згідно тарифам Нової пошти.

    Адресна доставка

    У місті Київ ви можете замовити адресну доставку кур’єром — відправимо ваше замовлення додому чи в офіс в зручний для вас час.

    Вартість адресної доставки 50 грн.

    Самовивіз

    Для вашої зручності ви можете оформити замовлення на сайті і обрати самовивіз із наших оптик. Сформоване замовлення очікуватиме вас протягом робочого дня, без прив’язки до конкретного часу.

    Адреси та режим роботи оптик — на сторінці Контакти.

    Послуга безкоштовна.

    Повернення або обмін товару

    У момент отримання посилки на відділенні Нової пошти обов’язково перевірте посилку та огляньте товар.

    Якщо товар вам не сподобався або не підійшов — зворотна доставка відбувається за рахунок покупця. Якщо таке повернення клієнт відправляє за рахунок компанії, вартість доставки буде вирахувана із суми для повернення.

    Зворотна доставка оплачується компанією тільки у випадку, коли товар має дефект.

    Умови, за яких можуть бути здійснені повернення або обмін:

    • Не порушений товарний вигляд продукції.

    • Не пошкоджена упаковка.

    • Наявні всі комплектуючі (наприклад, чохол та серветка для окулярів тощо)

    Повернення товару здійснюється за допомогою компанії Нова Пошта. З моменту замовлення та отримання нами повернення має пройти не більше 14 днів.

    Для повернення товару з відправляйте його разом із упаковкою та всіма комплектуючими Новою Поштою за адресою:

    м. Київ, відділення Нової Пошти №93 (одержувач: Сафонов Олег, +380632372520).

    Після того, як ми отримаємо товар та переконаємося, що він у належному стані, ми повернемо вам гроші на номер банківської картки або Новою Поштою. Повернення приймається та обробляється протягом 1–3 робочих днів. Кошти покупцеві повертаються лише після обробки повернення.

    Для здійснення обміну необхідно:

    1. Відправити товар назад Новою поштою (доставка за рахунок покупця).

    2. Ми отримуємо й обробляємо ваше повернення (1–3 робочих дні).

    3. Після того, як ми отримаємо товар і переконаємося, що він у належному стані, ми передзвонимо вам та запропонуємо замовити на сайті товар, який ви обрали в якості обміну.

    4. Після оформлення на сайті нового замовлення ви отримуєте новий товар Новою поштою.

    У ситуації, коли при обміні вартість товарів відрізняється:

    • якщо ціна нового товару менша: різницю в ціні ми компенсуємо на банківську картку до 3 робочих днів

    •  якщо ціна нового товару більша: ви сплачуєте різницю при отриманні нового замовлення на Новій Пошті.

    • можливо повна компенсація вартості товару, а потім нова оплата обмінного товару.

    Залишилися запитання?

    Зателефонуйте нам +38 (096) 823 7417

    або напишіть info@ochki.kiev.ua